Nejčastější dotazy

Jak je to s dopravou a platbou?

Zasíláme po platbě předem i na dobírku (v případě, že si objednáte na dobírku, se zavazujete balíček vyzvednout, v opačném případě bude nutné uhradit náklady za poštovné!)

Zasíláte i na Slovensko?

Ano, na Slovensko zasíláme po platbě předem (nikoliv na dobírku). Proveďte objednávku na našem eshopu a následně Vám zašleme číslo účtu a sumu v €.

Za jak dlouho mi přijde balíček?

Balíčky odesíláme většinou v den připsání peněz na účet, maximálně však do 3 dnů.

Když mi věc nesedne, mohu ji vrátit nebo vyměnit?

Samozřejmě - dodržujte však prosím 14 denní lhůtu (nejpozději 14. den musí být balíček na naší adrese). Zboží vám bezplatně vyměníme (nemusíte už hradit dopravu k vám)  nebo Vám vrátíme peníze. O vrácení zboží nás nejdříve kontaktujte emailem, děkujeme! VŽDY NÁM NA E-MAIL ZASÍLEJTE ČÍSLO ZÁSILKY, které obdržíte na poště při odeslání balíčku. 

Balíček nám zašlete na adresu: Marián Odváh, Belle Boutique (druhý řádek na balíčku), Bezručova 1707, 436 01 Litvínov. Nezapomeňte přidat vyplněný formulář "Odstoupení od kupní smlouvy", který naleznete na konci obchodních podmínek.

Vracejte prosím zboží v původním obalu, s visačkou, nepoškožené a nenaparfémované, děkujeme!

 

Chtěl/a bych darovat dárkový poukaz. Je možné ho zakoupit?

Ano, rádi Vám dárkový poukaz vyrobíme přímo na míru v libovolné částce. Poukaz Vám následně zašleme elektronicky nebo poštou.

Čekají mě nějaké výhody, pokud u vás budu nakupovat pravidelně?

Ano! Pro věrné zákazníky máme slevu 5% na každý nákup. 

V čem jste jiní oproti konkurenci? Proč mám nakupovat právě u vás?

 - Vybíráme jen kvalitní kousky podle posledních trendů!

- Balíčky s láskou balíme a dáváme si na balení záležet

- Máme individuální přístup k zákazníkovi

- S naším oblečením jsou spokojené i známé osobnosti (viz naše spolupráce)