Nejčastější dotazy

Jak je to s dopravou a platbou?

Zasíláme po platbě předem i na dobírku (v případě, že si objednáte na dobírku, se zavazujete balíček vyzvednout, v opačném případě bude nutné uhradit náklady za poštovné!)

Zasíláte i na Slovensko?

Ano, na Slovensko zasíláme po platbě předem (nikoliv na dobírku). Proveďte objednávku na našem eshopu a následně Vám zašleme číslo účtu a sumu v €.

Za jak dlouho mi přijde balíček?

Balíčky odesíláme většinou v den připsání peněz na účet, maximálně však do 3 dnů.

Když mi věc nesedne, mohu ji vrátit nebo vyměnit?

Samozřejmě - dodržujte však prosím 14 denní lhůtu (nejpozději 14. den musí být balíček na naší adrese). Zboží vám bezplatně (nemusíte už hradit dopravu) vyměníme nebo Vám vrátíme peníze. O vrácení zboží nás nejdříve kontaktujte emailem, děkujeme!

Balíček nám zašlete na adresu: Marián Odváh, Bezručova 1707, 436 01 Litvínov (Pokud chcete uvést na balíček "Belle Boutique", uveďte to až na druhý řádek, na prvním musí být jméno Marián Odváh). Nezapomeňte přidat vyplněný formulář "Odstoupení od kupní smlouvy", který naleznete na konci obchodních podmínek.

Vracejte prosím zboží v původním obalu, s visačkou, nepoškožené a nenaparfémované, děkujeme!

 

Chtěl/a bych darovat dárkový poukaz. Je možné ho zakoupit?

Ano, rádi Vám dárkový poukaz vyrobíme přímo na míru v libovolné částce. Poukaz Vám následně zašleme elektronicky nebo poštou.

Čekají mě nějaké výhody, pokud u vás budu nakupovat pravidelně?

Ano! Pro věrné zákazníky máme slevu 5% na každý nákup. 

V čem jste jiní oproti konkurenci? Proč mám nakupovat právě u vás?

 - Vybíráme jen kvalitní kousky podle posledních trendů!

- Balíčky s láskou balíme a dáváme si na balení záležet

- Máme individuální přístup k zákazníkovi

- S naším oblečením jsou spokojené i známé osobnosti (viz naše spolupráce)

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.