Nejčastější dotazy
Jak je to s dopravou a platbou?
Zasíláme po platbě předem i na dobírku (v případě, že si objednáte na dobírku, se zavazujete balíček vyzvednout, v opačném případě bude nutné uhradit náklady za poštovné!)
Zasíláte i na Slovensko?
Ano, na Slovensko zasíláme po platbě předem (nikoliv na dobírku). Proveďte objednávku na našem eshopu a následně Vám zašleme číslo účtu a sumu v €.
Za jak dlouho mi přijde balíček?
Balíčky odesíláme většinou v den připsání peněz na účet, maximálně však do 3 dnů.
Když mi věc nesedne, mohu ji vrátit nebo vyměnit?
Samozřejmě - dodržujte však prosím 14 denní lhůtu (nejpozději 14. den musí být balíček na naší adrese). Zboží vám bezplatně vyměníme (nemusíte už hradit dopravu k vám) nebo Vám vrátíme peníze. O vrácení zboží nás nejdříve kontaktujte emailem, děkujeme! VŽDY NÁM NA E-MAIL ZASÍLEJTE ČÍSLO ZÁSILKY, které obdržíte na poště při odeslání balíčku.
Balíček nám zašlete na adresu: Marián Odváh, Belle Boutique (druhý řádek na balíčku), Bezručova 1707, 436 01 Litvínov. Nezapomeňte přidat vyplněný formulář "Odstoupení od kupní smlouvy", který naleznete na konci obchodních podmínek.
Vracejte prosím zboží v původním obalu, s visačkou, nepoškožené a nenaparfémované, děkujeme!
Chtěl/a bych darovat dárkový poukaz. Je možné ho zakoupit?
Ano, rádi Vám dárkový poukaz vyrobíme přímo na míru v libovolné částce. Poukaz Vám následně zašleme elektronicky nebo poštou.
Čekají mě nějaké výhody, pokud u vás budu nakupovat pravidelně?
Ano! Pro věrné zákazníky máme slevu 5% na každý nákup.
V čem jste jiní oproti konkurenci? Proč mám nakupovat právě u vás?
- Vybíráme jen kvalitní kousky podle posledních trendů!
- Balíčky s láskou balíme a dáváme si na balení záležet
- Máme individuální přístup k zákazníkovi
- S naším oblečením jsou spokojené i známé osobnosti (viz naše spolupráce)